Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

beetje de weg kwijt

Dit verhaal kan ik jullie echt niet onthouden!!!
Terwijl ik 's middags om 3 uur lag te slapen, ging Joeri erop uit op leuke
dingen te bekijken in de winkels.
Ik werd na 1 1/2 uur wakker en vroeg me af waar hij was, belde hem op en hij vertelde
me dat hij een eind van het hotel af was en dat hij over ca. een half uur weer in de
shopping mall zou zijn. 3 kwartier later was hij er nog niet! Ik weer bellen waarhij bleef, vertelde hij me dat hij verdwaald was. Hij vroeg daarop de weg aan een meisje, waarop ze zei dat hij een heel eind van het hotel af was. Ze zou hem wel brengen op de brommer.

Een half uur later was hij er nog niet dus ik weer bellen. Had die griet hem eerst naar een totaal ander hotel gebracht en daarna naar het verkeerde melasti hotel terwijl Joeri had gevraagd of ze de weg wist waarop ze vertelde:' tuurlijk, ik kom uit Bali!!' Ondertussen vertelde Joeri me:' doe maar rustig aan, ik ben er zo'. Weer een half uur later belde hij me op en zei me dat ze waren aangehouden door de politie en Lolli, zo heette die BODOH-griet, een boete had gekregen omdat Joeri geen helm droeg.
Afijn, om een lang verhaal kort te maken: Joeri en Lolli arriveerden 2 1/2 uur later bij het
hotel terwijl het nog geen half uur lopen is!!! En hij de hele vakantie tegen me vertellen
dat ik uit moet kijken, op moet letten met wie ik praat op moet passen met wat ik zeg....!

Who's fooling who???

By the way: er is elke avond een band met live muziek in het terrasrestaurant van melasti.

Engelse uitspraak van de zangers is echt om te lachen. Net karaoke.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!