Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

time to go home

Bung Henri haalde ons gisteren op en in zijn auto zaten al een paar molukkers uit Nederland, o.a. zijn eigen neef David Huliselan, en hij reed ons naar Kamasutra. Het optreden voordat Glenn Fredly en Nicky Manuputy speelden, werd verzorgd door een band met jonge gasten die 2e werden in de indo idols of zoiets. Speelden erg leuk. Daarna kwam Glenn en hij was erg goed. Hij kletste alleen tussen de nummers door erg veel.Very boring, maar schijnbaar houden ze daar van. Had eigenlijk dominee moeten worden...Om 2 uur 's nachts was het optreden afgelopen en de tent liep direct leeg. Was wel vreemd want de dj speelde gewoon door. Later vertelde bung Henri dat Kamasutra gewoonlijk om 2 uur sluit maar omdat de jongens van Satu darah langer bleven, werd de tent voor hen opengehouden. Uiteindelijk zijn we om ca. 3 uur weggegaan na afscheid genomen te hebben van de anderen. We verteldenze dat we terug gingen lopen, was toch niet ver. Sliep rond 4 uur.Vanochtend redelijk op tijd opgestaan.Tijdens het ontbijt nog gekletst met een ouder echtpaar dat vandaag terug zou gaan naar Nederland en daarna geslenterd en gewinkeld. Eerlijk gezegd ben ik de straat waarin het hotel zich bevindt, het verkeer, de drukte en de veeeeele toeristen (hoewel ik er zelf ook 1 van ben) zat. De Aussies zijn hier volgens mij net als de Engelsen in Spanje, erg dus!!! Vandaag zijn Joeri en ik ieder op eigen houtje op stap gegaan. Denk niet dat Joeri van mijn manier van winkelen houdt. Ik moet nl. eerst alles gezien hebben voordat ik iets koop en , net als in Nederland en elders, ga ik dan het liefst alleen. Moet alleen ontzettend uitkijken met wat ik koop want ben al lang over het max. gewicht heen. Die pakketjes koekjes en snoep en flessen minyak kajuh putih, die we meegekregen hebben voor jullie thuis, wegen nogal wat! Vanochtend had ik oude kleding in de afvalbak gegooid, alleen om mijn reistas lichter te makenen 's middags vroeg een hotelemployee aan me of die kleding naar de laundry moest. Heb hem maar verteld dat het stuk was. s avonds wilden we bij Made's Warung eten (tip van Inge) maar helaas, vanwege de Gabungan Kuningan was het vandaag gesloten. Op dit moment zit ik ook in een ander internetcafe tegenover het hotel omdat de 'snelle' ook om die reden dicht is. Daar zit nu de 'band te spelen/zingen en het is echt niet om aan te horen.Bij regelmaat zingen ook kinderen keihard door de microfoon en dan is het echt om te huilen. We zijn daar dan ook niet gaan eten. Vanmiddag Odessa en Allie aan de telefoon verteld dat ik nu wel naar huis wil. We hebben zoveel gedaan in zo een korte tijd dat ik gewoon moe ben. En dan te bedenken dat ik woensdag alweer in mijn pakje naar het werk mag fietsen...Tijd voor een sabbatical???!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!