Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

Waar blijft 'ie nou?

vrijdag, 23 oktober
Gister vroeg naar onze kamer gegaan terwijl bung Yunus en Joeri nog een drankje namen op het terras.
Rond 23.30 uur kwam Joeri boven en hij zou de kamer op slot doen en de sleutel meenemen zodat ik niet op hoefde te staan op de deur voor hem open te doen midden in de nacht. Ik sliep vrij licht en werd om de ca. 2 uur wakker maar zag Joeri niet in bed liggen. Inmiddels was ik om 6.00 uur al klaarwakker en wilde ik rond 7.00 uur wandelen langs het strand. 6.15 uur sms-te ik hem om te komen, hij had mij immers opgesloten en ik was toch echt niet van plan via het balkon naar beneden te klimmen.
Uiteindelijk kwam hij vanochtend om 6.30 uur aankakken om me te zeggen dat hij op het terras in gesprek kwam met een paar australische jongens (hier stikt het er trouwens van!!) en met hen nog naar een strandfeest was gegaan.
Nee: vooral niet met vreemden praten Magda!!
Anyweg, nu ik dit tik, ligt hij op bed. Heb hem gebeld maar.....PASSED OUT!
Vanochtend haalde Henri ons op om naar een zilversmid te gaan in Ubud. Voordat we daar waren, zijn we nog naar een show wezen kijken: een 'barong dans'. Heel indrukwekkend, met mannen die een kris in zichzelf steken.
Bij de zilversmid nog wat gekocht. Ik ben niet zo'n ster in het afdingen maar hier leer je het heel
gauw: had bijna de helft van de vraagprijs afgedongen (?..is dat nederlands??) Daarna nog naar een markt gegaan en gauw Anja bij Henri thuis opgehaald en richting hotel. Later met bung Yunus winkels bekeken.
Straks neemt Henri ons mee naar Kamasutra, een bar/pub waar ook veel locals komen. Daar gaan we kijken naar een optreden vanmet Glenn Fredly en Nicky Mannuputy (saxofonist die ook bij Ambon jazz plus met Massada speelde). Clubleden van Satu Darah hadden Henri gisterenavond ook gebeld en ze zijn er vanavond ook.
Wordt gezellig!!

Reacties

Reacties

lena

Aaaahhh...heel gezellig!!!!!

Daan

Jullie vermaken je heerlijk!
Hihihi.. moet wel elke keer lachen om je stukjes hoor! Echt super leuk, elke dag kijk ik weer eventjes of er wat bijgeschreven staat!
Geniet, geniet, geniet nog ff daar!
Knuffel

Al

Hoi,
Vandaag zal wel de laatste dag zijn dat jullie op internet zitten. Het is ook weer tijd om lekker weer naar huis te gaan. Voor jou ( Joeri ) wordt het zeker tijd om weer naar huis te komen, aan de haal gaan met Lolly, mijn vrouw opsluiten, etc...........
Ik heb met Heidi afgesproken dat je de eerste drie weken maar aan de ketting moet.
Wij wensen jullie nog een fijne dag op Bali en een goede vlucht naar huis.
We will waiting for You.

Een dikke kus van ons, aan jullie beiden,

AlNoNoLeOd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!