Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

met z'n allen, met z'n allen

vandaag eerst van kamer verwisseld. We hadden gisterenavond de de indruk dat de ac niet werkte (heb je hier echt nodig)en er werd naar gekeken.
Vanochtend werd ik badend in het zweet wakker en na het ontbijt zijn we naar de receptie gegaan voor een andere kamer.

Henri stond intussen al op ons te wachten en tot onze verrassing gingen we met nog 3 anderen toeren, Ann en Wilfred, een getrouwd echtpaar woonachtig in Duitsland en haar ierse broer John.Haar schoondochter, een molukse, kent Henri en zijhad hem gevraagd hen rond te rijden. We hebben echt veel gezien vandaag! Eerst richting Tanah Lot gegaan, een heel bijzondere tempel aan zee. Daar heeft Wilfred nog een python van 40 kilo om zijn nek gehangen. Dat ging ons toch echt iets te ver!
Vervolgens naar een vlindertuin gegaan,heel mooie rijstterrassen bewonderd, 3 meren bovenin de bergen gezien, naar een koffieprocession gekeken, naar een tempel in de bergen geweest om uiteindelijk in no time (inmiddels 20.00 uur) terug te rijden naar Kuta. Tis maar goed dat we met Henri gingen want hij rijdt goed,snel,brutaal en veilig. Terug in het hotel nog gedronken op het terras alwaar Henri nog een paar nummers met de band meezong. Nou, hij heeft pas een stem! Mooier dan de zangers van vandaag en gisteren. Nu ik dit tik, is het 22.32 uur ener is iemaand heel goedaan het zingen dus ik kap ermee en ga lekker genieten op het terras van de muziek en een lekker drankje!!