Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

back to Bali

Vanochtend door Yuri en een taxi opgehaald om 5.15 uur om de vlucht van 7.45 uur te nemen.
Op het vliegveld van Laha aangekomen rond half 7 en daar kwamen we Usi Fien Matakena en bung Yunus Souisa weer tegen. Bung Yunus zou de vlucht van 10 uur nemen maar moest zijn ticket om 6.00 uur al halen. Kon ook met onze vlucht mee. Later blijkt dat diverse stoelen dubbel geboekt zijn!!!Tot Makkassar beetje misselijk geworden maar na wat gegeten te hebben knapte ik gelukkig alweer op. Joeri heeft natuurlijk weer nergens last van, net zoals hij nauwelijks is gestoken door de muggen of is gebeten door de rode mieren terwijl mijn maag alle kanten op draait en het is alsof mijn bloed uit suiker bestaat!
Aangekomen op Bali werden we door bung Henri en Anja opgewacht. Samen met bung Yunus reden we naar het Melasti hotel. Hier vind je niet, zoals op Ambon om de 500 meter een masjid of een kerk, hier geloven de meesten in het hindoeisme, dus vind je hier overal kleine offeraltaartjes in de vorm van bamboebladeren met bloemen o.i.d. erop. Inge, geloof dat jij die wel kent hè, je maakte nogal eens een misstap hier hihihi!!

Henri vertelde ons dat het Melasti hotel in het centrum van Kuta ligt en mooi is. Joeri en ik hebben de kamers bekeken en idd waren ze erg mooi. Wel een stuk duurder dan Pelasa maar deze laatste dagen mochten we best wel luxe relaxen. Ik ben dit stukje ook in het hotel aan het tikken en niet in een warnet terwijl Joeri en bung Yunus genieten van een mixed juice in het hotelrestaurant. Het internetten gaat ook een stuk sneller.Denk dat Joeri binnenkort ook nieuwe foto's gaat plaatsen voor jullie. Goh, dat ik volgende week alweer aan het werk ben.....

lena

Jah, 't wordt tijd dat jullie weer naar huis gaan!!!
Bartje mist omzet, Plus weet niet wat ze met die doughnuts aanmoeten...
En Olivier rules!!!

Daan

Heerlijk mooiekamer en luxe comfort in het Melasti hotel. Geniet er lekker van met z'n 2tjes.
Liefs,
Daan

Moelia

Hahaha is heel wat anders he, snelle internet.

Geniet nog maar even van jullie laatste paar dagen op Bali en tot gauw.

Liefs M.

Al

Hoi Mag en Joeri,
Mag vanochtend heb ik je aan de telefoon gehad, heel fijn om je stem te horen.
Leuk al die verhalen. We zijn net terug uit het kelurahan Vessem. Je tweede huis staat er nog goed bij. We zijn ook een beetje op Ceram geweest. Papegaaienpark, een groot gedeelte van deze vogels komen van de Molukken ( ze spreken geen Maleis ).
Jullie hebben nog een paar dagen om vakantie te vieren, geniet hiervan ( ook al tellen we hier af ).
Alle liefs en kusjes van ons,

AlNoNoLeOd