Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

Santai beach


zaterdag 17 oktober.
Vandaag gehangen en gekletst met de familie en 's middags gingen oom Edy , tante Aké,
Yuri en ik me de motor naar Latuhalat (klein uurtje maar hoor) terwijl de rest van de
familie met Joeri met het busje ging. Op naar Santai Beach.
Onder anderen de dorpen Latuhalat en Alang hadden geen last van de 'Kerusuhan'/oorlog
en dat kun je goed zien want de huizen daar zijn voor Maluku begrippen erg mooi. Daar wonen ook geen moslims.
Het was erg rustig op Santai beach, erg mooi strand en we hebben daar ook roedjak (div. verse vruchten met palmsuiker, gemalen pinda's en rode peper) gegeten, ik ofcourse zonder de rode peper,maar allemaal zeiden ze dat het op Natsepa veel lekkerder was, alleen het water is erminder mooi en het is er erg druk.
Het was erg rame2 (gezellie) met z'n allen.
Morgen komen we er achter of de roedjak elders lekkerder is... Vannacht rond 3 uur wakker geworden van de regen. 2e bui in 1 1/2 week tijd. tjongejonge wat veel!!!

Reacties

Reacties

Anja Verbeek

Hé Magda & Joeri! Wat hebben jullie een geweldige vakantie. Ik wil ff laten weten dat ik met veel plezier jullie ervaringen volg. Groetjes en geniet ervan!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!