Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

naar familie en vrienden

vrijdag 16 oktober.
Na gisterenmiddag en avond uitgerust te hebben zijn we vanochtend met de ojek naar
Gunung Nona gegaan. Vermogen van een ojek is 125 cc en als ze er geen geld mee hoeven te verdienen,
noemen ze het een motor. Max.vermogen van de politie is 150 cc!!
Ze rijden dus allemaal op brommers...
Nou Alfred, ze zien je al aankomen met je 1150GS,hahaha maar
ze zijn heel snel en heel wendbaar dus ik denk toch echt dat menig nederlander het
van ze verliest qua behendigheid.


Oom Yohanis' kleinkind was jarig en we waren uitgenodigd.
Het is wel lekker daarboven op de berg.
De beste man heeft wel niet veel maar hij woont op een hele mooie plek
onder de bomen waar veel schaduw is.
's Middags terug naar het hotel waar Yuri en Joeri gingen slapen en ik me
voor het eerst liet verwennen in de spa aan de overkant, Bambu Kuning.
Ik houd niet van dat gefriemel aan mijn lijf maar ik had behoorlijk veel
spierpijn.Bij de receptie vertelde ik dat, als ik het niets vond, ik eerder weg ging maar
wel gewoon betaalde. 1 vol uur traditional body massage: 125.000 Rp (oftewel 9 euro!!!)
Nou dan kost weglopen me de kop ook niet!
Ben het volle uur gebleven en lekker dat het was! Terug in het hotel tegen Joeri gezegd
dat hij ook moest gaan.
Weer zo'n toeval: bij de receptie stond bung Yunus achter ons.
Was op zoek naar een goedkoop maar goed hotel en had gehoord van guesthouse Mulia.

's Avonds naar Kuda Mati gegaan waar we logeerden bij tante Ak'e en oom Edy Kaipaty,
familie van Ronald Matulessy. Lekker papeda sagu gegeten en Ik ging vroeg naar bed terwijl
Joeri met de jongens tot 4 uur 's morgens voetbal keek. Tja, ieder z'n eigen ding: tis maar
goed dat ze hier geen Bartje hebben!!

Reacties

Reacties

Moelia

Lekker he, zo'n massage... ik kon er vroeger ook niet tegen hoor, maar af en toe is het heerlijk.

Enne hahah als daar een Bartje zou zijn, zou je volgens mij met overbagage terugkomen hahaha

lena

Hej guys,
quess what, de rode draad in jullie "verhaal" is dat toeval gewoon niet bestaat!!!
Dussss..... gewoon genieten, en allles over je heen laten komen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!