Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

dagje souvenirs kopen

Vandaag lekker geshopped. Alles is nep!!! Dolce and Gabbana schoenen voor 5 euro,Gucci shirt voor 3 euro.......

We zitten nu in Amplaz (Ambon Plaza), net zo groot als Cityplaza alleen drukker.

Weer is het bloedjeheet but that's the way it is. Zitten nu in een 'Warnet' waar je gelukkig sneller kunt internetten. Net samen met 'Ventje' (jaja, zo heet hij!/ Naomi, ken je hem nog? Hij kent jou wel!! en nog velen hier dus datang kumbali tjepat tjantik!!) en Yuri en Joeri naaf KFC geweest nadat we wat kleine dingetjes voor at home hebben gekocht.Alleen gehaald wat 'geen merk' heeft . m.a.w. asli/orgineel.

Bij Ambon Jazz Plus(ook daar viel het licht uit!!!) bung Gerson ontmoet en met hem gaan we morgen op Buru rondtrekken. Hij heeft destijds bij Joeri en Heidi in Nieuwegein gelogeerd. Niet met hem afgesproken en ziedaar.Hoera!!

Deze dagen zijn vol van toevallige ontmoetingen. Hoewel toevallig??? Meant to be!

Gister via HP van Henri (nee, geen harde politiefilm maar handphone...) gesproken met Nonna Ferdinandus. Als het goed is treffen we hen hier op Ambon.

Hoop morgen op tijd te zijn voor de boot naar Buru. Hoeven in ieder geval niet met de auto over de berg.

Amatooooooo, Atta en Joeri aan jullie allemaal en een dikke kus!

Heb nog aan Ventje gevraagd wat hij op een dag verdient: als hij 'gewoon' werkt, verdient hij ca. 50.000 rp en als hij heel hard werkt 60.000 rp, das dus 4,20 euro per dag. Aan de andere kant kost een rijstmaaltijd voor 3 personen daar ca. 7 euro!

Lena

Ja Atta, niet te vergelijken met Bartje zeker!!!

Naomi

hahaha huh ventje?? siapa tuhh ...??
tja heb zoveel mensen ontmoet weet het niet meer zo goed.
maar doe maar allemaal de lieve groetjes van mij.
en mungkin idd cepat kembali :D

cium manisss..

Naomi

nog veeeel plezier daar in indo..
ohja tante atta papa-ani heeft al kennis gemaakt met chris hahaha..

liefsss.

Alfred

Hoi Magda en Joeri,

Heel erg leuk dat we nu ook foto's hebben. Morgen gaan jullie naar Buru. Fijn dat die trip ook gaat lukken.
Heel veel plezier daar. Op dit moment zitten the kids Harry Potter te kijken. Het gaat goed met ze. Samen met Leah morgen kookles op school.
Groeten en kusjes,

AlNoNoLeOd

O,ja Chris ontmoet, lijkt veel op de familie uit Opheusden. Alweer één die meegaat met Fam.weekend of Munchen (als het van Naomi mag).

DDDDDOOOOOOOEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Tante Han Peelen

Hè Joerie hier even een klein briefje van mij op google
wat heb je al veel gezien en gedaan daar samen met je zus.Als je weer in nieuwegein bent, kun je altijd grote verhalen vertellen aan je kinderen en Heidie, nou gozer ik zie je wel weer .
Liefs en groetjes voor jou en je zus
van je gekste tante Han!!!!!!