Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

Dag 2 - Ontdek mooie plekjes op Bali

Hari selasa, 6th oktober2010

Vandaag een beetje uitgeslapen .. 10.30uur :-)) in ons pensionnetje. Jullie tijd 6 uur eerder.
Henry stond al op ons te w8en. Na een simpele ontbijt zijn we met Henri en zijn dochter Anja (2 jr)... bijdehande tante van 2...haha. We zijn gaan sightseeing een klein visserdorpje ' Benoa' met een prachtig uitzicht, vervolgens zijn we naar Nusa Dua gegaan. Een 2-tal eilanden met hele fijne, mooie, parelmoer witte stranden. Echt mooi. Vervolgens naar GWK gegaan.... waar dit voor staat moeten jullie maar ff zoeken. Maar dit is een mooie museum/bezienswaardigheid waar men o.a. bezig is om een groot standbeeld te vervaardigen die nog groter dan de liberty oftwel vrijheidsbeeld in New York. Dit beeld bestaat uit een boedha op een adelaar. Dit is allemaal op een hele mooie hoge berg te bewonderen met uitzicht over zee.
Hier heeft Joeri ook nog gamelan gespeeld. Dus binnenkort op YouTube te bewonderen... haha.
Hierna zijn we naar een langs peperdure resorts + hotels gereden om vervolgens naar een resort te rijden en even te verblijven van onze goede en lieve vriend..jawel .. Tommy Suharto. Tjeemmmpie hee.. vettttt luxe. Hier even gechilled, gedronken en een beetje decadent gedaan. Magda vroeg nog heel stoer naar Christal .. hadden ze niet..haha.
Afijn... 's-avonds met z'n 2-en lekker gegeten bij restaurant Ketupat. Straks gaan we in ons pension drinken alvorens voor te bereiden naar Maluku/Ambon. Morgen komt Henri ons om 07.30 (jullie tijd 01.30u) ophalen om ons naar de airport te brengen en in te checken. Als het goed is, zij we morgen om 14.30 op Maluku / Ambon waar ons hoop ik nog meer moois te beleven, te zien en te ervaren is.
Tot ons volgend verhaal!
Big kisses Atta en Joeri.

Ps. GWK staat voor Garuda Wisnu Kinshana (Bali bestaat voor ca. 80% uit Hindoes en zij geloven in de god Wisnu).

Reacties

Reacties

Daan

Hai Atta en Joerie,
Leuk jullie stuk te lezen! Jaa.. groot is het GWK beeld!
Lekker temperatuurtje daar?
Goede reis naar Maluku,
knuf,
Daan

JTA4ever

Heey Atta en Joeri.

Volgens mij gaat het allemaal wel goed met jullie maar ik had ook niet anders verwacht.
Jullie zullen wel ogen tekort komen (vooral jij Atta ) want het is toch wel een heel ander wereld daar in Azië!!
De omgeving is al indrukwekkend en dan ook nog al die lekkere eten voor een prikkie....
Op de molukken zal Joeri zowiezo niet meer opvallen, lijkt daar toch op een grote wijk vol molukkers....
Wanneer komen de eerste foto's van jullie?? Ben erg benieuwd!!
Hee Joeri wel mooie pics maken van jou weet bijna niet meer hoe je eruit ziet...hahahaha!! Atta zie ik nog geregeld dus......
Trouwens deze maand gaan we weer veel zingen Atta!!

Morgen moet ik vroeg op, ga nl. mee met schoolkamp maar zodra ik terug ben check ik weer hoe het gaat met jullie okee??

Geniet ervan en ik laat gauw weer van me horen!

Selamat To2

anny en tjaka

wat leuk dat we mee kunnen reizen,en wat hebben jullie al veel gezien op bali,nu zijn jullie op ambon.
Doe de groeten van ons aan de fam,hopelijk gaat alles goed met hun.Jullie gaan nog lekker genieten van wat daar allemaal te zien is,eet geen verkeerde dingen wel grote garnalen die zijn daar zo lekker.Nu Magda en Joeri nog heel veel plezier, en kijk goed uit .Toch fijn dat alles goed verloopt voor jullie,wij blijven mee kijken hoor! groetjes en een dikke kus van anny en tjaka.

Conny H.

Hoi Joeri en Magda,

Wat leuk om jullie te kunnen volgen op deze manier. Zo leer ik misschien ook eens wat van het land etc. Ik geniet nu al van jullie belevenissen, terwijl jullie er net zijn. Kun je nagaan hoe het gaat worden.
We zitten hier in de regen, ben hartstikke jaloers op jullie wat betreft de warmte. Morgen ga ik waarschijnlijk even op de monsters passen tot Alfred thuis is. Hier gaat verder alles goed. Ik wacht met spanning op jullie vervolg.
Liefs, Conny

stien nanulaitta

Hoi Magda en Joery,

wat een leuke vakantie vehaal van jullie, vind super leuk voor jullie hoor, hopen dat op ambon manise meer te zien en leuke dingen met de familie te doen. gaan jullie ook naar saparua? genieten er van en tot gauw.
liefs stien

Naomi

Hallo Oom Joeri&Tante Atta,
Ik krijg gewoon tranen in me ogen hahaha zit nu gewoon in de les..maar ik had de reisblogsite nog niet gezien..
erg leuk al die verhalen... ben benieuwd hoe het met iedereen gaat in ambon..
nu ik dit zo lees wil ik echt graag weer terug..kan niet wachten om weer te gaan..
nog een hele fijne vakantie en geniet ervan en groetjes voor de fam in ambon..

liefs kusjes Naomi..

stien nanulaitta

Ata & joeri,
sudah makan rujak suli di pante natsepa? als ik nu lees al die vehalen wil ik echt weer terug (rindu mau ke ambon manise) we zitten hier hujan en dingin. jullie zitten met temperatuur daar. groetjes van ons allen.
amatooooooooo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!