Atta-Joeri-goes-Maluku.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig (afhankelijk van Maluku verbinding) nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Amatooooooo,

Atta en Joeri
Cool
.

Reacties

Reacties

Daan

Hai Atta en Joeri,

Ontzettend veel genietpleziertjes tijdens jullie avonturen! Doe Bali en de Molukken een lieve groet van ons. Erg leuk dat jullie dit blog bijhouden en met regelmaat zal ik een kijkje hierop nemen.

Een hele goede veilige reis en laat alles gewoon lekker over jullie heen komen en geniet!

Liefs,
Daan

Lena

Hej!!!
Nog een paar uur en dan is het op naar schiphol, richting our roots.
Wij hebben Magda al een goede en leuke vakantie gewenst, Joeri nog niet omdat hij een hotline had, en wij niet konden doorkomen, dus bij deze ook Joeri een hele fijne vakantie, en we zullen jullie over 3 weken zien met schitterende foto's en mooie verhalen.
En zeker weten dat wij mee reizen via deze web-log.
Amatoooooooo
Lena (en Stefan en Dyan en Isabelle)

Moelia

Hai hai,

Leuk zo'n reisblog. Kunnen we ook een beetje meegenieten van jullie vakantie ;)

Heel veel plezier en doe voorzichtig.

xoxo M en mamma

Daan

Hallootjes,
Goede vlucht gehad en goed aangekomen in Pelasa?
Hoop gauw wat van jullie te lezen hoor!
Groetjes,
Daan
x

es

Hallo familie,

Hoe was jullie vlucht? Hebben jullie nog wat stoelen in het vliegtuig kunnen bemachtigen? Atta, ik ben heel benieuwd hoe je de eerste keer vliegen hebt ervaren..... Vind je het opstijgen ook niet helemaal te gek... Vooral snelheid maken is gaaf! En luchthaven Kuala Lumpur is mooi, niet? Ok, ik hoor het allemaal wel.
Liefs en kunffels voor jullie van mij
es

To2

Heey daar!!

Heb niet eens kunnen uitzwaaien...
Maar ik ga cker met jullie deze reis maken...online dus!
Heb net een andere reislog afgesloten want Thyrza is inmiddels alweer thuis gekomen na 2 mnd in Azië maar ik heb begrepen dat jullie Ronald, Nonna en Charada in Bali zullen tegenkomen...
Veel plezier en geniet ervan!!

Grtjs van Joan en Alysia

To2

ODESSA

Hallo MAMA en OOM JOERI,

Wij missen jullie heel erg!
En ik hoop dat jullie veel plezier daar hebben en dat jullie allemaal leuke dingen gaan doen!
Wij zijn thuis allemaal kalenders aan het maken om af te tellen!
Wij reizen zeker me met jullie!
Geniet van jullie vakantie en ik hoop dat jullie een fijne vlucht hebben gehad!

Liefs en Dikke KUSSEN van
Alfred Noah Nordin Odessa Leah

Pa en Ma Sluijs Hallo Magda en Joeri.

We vinden het erg leuk dat we zo met jullie mee
kunnen reizen, we hadden graag mee gegaan, maar 's maandags passen wij altijd op, we wensen jullie nog fijne weken toe en we blijven jullie belevenissen volgen veel liefs en groetjes.

Cindy

Lieve Joeri & Magda,

Heel veel plezier daar in het mooie indonesia!!
Erg leuk om jullie verhalen te kunnen lezen en dat zal ik ook zeker blijven doen!!
Hier regent het op het moment dat het giet

Geniet ervan, en uiteraard doen jullie wel voorzichtig.

Groetjes

Arnoud, Cindy en Demi

Al

Hoi Magda & Joeri,

Mag ik heb je vandaag gebeld ( 18.00 uur Bali-tijd ).
Ik hoorde jou zeggen Alo Alo, hebben ze nog een serie van gemaakt. Ik hoorde Joeri op de achtergrond praten/kletsen met iemand, wat anders. Helaas kon je mij niet horen. Vandaag bij Bartje geweest, ze missen je, verkoopcijfers zijn gedaald. Blijf samen genieten, thuis is alles goed.

Groetjes en kusjes van ons allen,

AlNoNoLeOd

Al

Hoi M & J,

Magda ik vond het fijn om vanochtend een telefoontje van je te krijgen. Je vertelde dat je gisteren op Manipa bent geweest. Tof dat jullie die reis konden maken.
Thuis gaat alles goed. Leah heeft gisteren gevolleyd, van de zes wedstrijden, vijf gewonnen. Zaterdagmiddag zijn Heidi, Olivier en Rosalie bij ons geweest, het was gezellig en leuk. Nordin heeft weer eens met 16 - 0 gewonnen. Noah is vandaag gaan badmintonnen. Odessa pakt de moederrol goed op
( Mag je kent er ). Vanmiddag komt Inge, Naomi en Chris langs. Je gaf aan, dat jullie op zoek gaan naar een Internet-cafe om weer een reisverslag te maken.
We wachten met smart af, zijn er ook al foto's.
Alle groeten en kusjes aan jullie beiden en de groeten aan de muggen.

AlNoNoLeOd XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Daan

Zondaggroetje vanuit druilerig Holland!
Hoe gaat het met jullie?
Groetjes,
Daan

es

Hai Atta en Joeri,

Leuk om jullie verhalen te lezen. Enjoy en tot gauw.

es

Nel Bonouvrie

Hoi Magda en broertje. Ik lees jullie reisverslagen met plezier. Lijkt me een hele belevenis. Dat je zo ver weg zoveel bekenden tegenkomt is heel bijzonder. Hartelijke groetjes uit het kikkerlandje en geniet er met volle teugen van. nel xx

Nancy en Dick

Hey Magda & Joeri.
Wat hebben jullie een geweldige vakantie. Wij vinden het erg leuk om jullie verhalen te volgen. Geniet er nog maar even van deze laatste week.
Lieve groetjes, Nancy en Dick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!